Cele mai recente stiri

Cele mai citite stiri

Reciclarea deseurilor textile, obligatorie de la 1 ianuarie. Ce angajamente si-a asumat Romania prin PNRR Reciclarea deseurilor textile, obligatorie de la 1 ianuarie. Ce angajamente si-a asumat Romania prin PNRR (233) Vladimir Putin ii cheama pe romani sa se mute in Rusia. Lista tarilor ai caror cetateni Kremlinul vrea sa-i protejeze Vladimir Putin ii cheama pe romani sa se mute in Rusia. Lista tarilor ai caror cetateni Kremlinul vrea sa-i protejeze (232) MAE reaminteste romanilor sa evite orice calatorie in Liban MAE reaminteste romanilor sa evite orice calatorie in Liban (231) Ancheta dupa ce un sofer a legat de masina un caine si a circulat cu el prin Navodari Ancheta dupa ce un sofer a legat de masina un caine si a circulat cu el prin Navodari (221) Afaceri de la Zero. Catalin Francu a stiut din copilarie ca va face informatica, dar nu visa sa ajunga la Google si nici sa creeze dexonline.ro, platforma pe care o folosesc astazi milioane de utilizatori. Afaceri de la Zero. Catalin Francu a stiut din copilarie ca va face informatica, dar nu visa sa ajunga la Google si nici sa creeze dexonline.ro, platforma pe care o folosesc astazi milioane de utilizatori. "Invatatura este o forma de investitie si cred ca lucrul acesta trebuie spus astazi mai mult ca oricand" (214) "Nu-ti raspund, e problema mea!" Ā» Marius Sumudica a ocolit intrebarea Gazetei, dar a dezvaluit discursul cu care si-a trezit vestiarul: "Atat le-am zis!" (177) Bursa. Business international. Polonezii de Zabka, care au intrat in Romania cu mai multe magazine, se pregatesc pentru listare la Bursa de Valori din Varsovia in ceea ce ar putea fi cea mai mare oferta din ultimii trei ani. Evaluare de 8 mld. dolari. Oferta intre 1 si 1,5 miliarde de dolari Bursa. Business international. Polonezii de Zabka, care au intrat in Romania cu mai multe magazine, se pregatesc pentru listare la Bursa de Valori din Varsovia in ceea ce ar putea fi cea mai mare oferta din ultimii trei ani. Evaluare de 8 mld. dolari. Oferta intre 1 si 1,5 miliarde de dolari (171) Elevii care s-au indragostit de meserie la mii de kilometri de Romania. Elevii care s-au indragostit de meserie la mii de kilometri de Romania. "Daca le fixam un obiectiv se mobilizeaza extraordinar" (171) Bogatii Europei sunt pe jar. Nevoia de bani si de redistribuire a avutiei impinge tarile continentului sa-i suprataxeze. Unde ar putea scapa acestia? Bogatii Europei sunt pe jar. Nevoia de bani si de redistribuire a avutiei impinge tarile continentului sa-i suprataxeze. Unde ar putea scapa acestia? (169) Relatii virtuale cu falsi Brad Pitt: Doua femei au fost inselate cu 325.000 de euro Relatii virtuale cu falsi Brad Pitt: Doua femei au fost inselate cu 325.000 de euro (164)

Ultimele cautari

PSD critica intentia PNL de a rupe coalitia dupa alegeri: "Vor sa dea foc tarii pentru ca nu vrem sa ii dam un loc de munca lui Iohannis"

publicat 2024-09-24 17:00:08 (Libertatea)

PSD critica intentia PNL de a rupe coalitia dupa alegeri: Senatorul PSDĀ Florian Bodog si fostul presedinte PSD al Camerei Deputatilor, Alfred Simonis, au criticat marti, 24 septembrie, intentia PNL de a rupe coalitia cu social-democratii dupa alegeri pentru ca PSD nu a acceptat sa sustina initiativa PNL vizand candidatura presedintelui Klaus Iohannis la alegerile parlamentare. „Din punctul meu de vedere, penelistii pot fi slugile lui […]

citeste mai mult...
Alte stiri de la Libertatea:
Kim Yeji, medaliata olimpica la pistol cu aer comprimat care a cucerit social media, va debuta in actorie cu un rol de asasin