Cele mai recente stiri

Thomas Tilley, European Fund and Asset Management Association: Romania reprezinta doar 0,03% din activele nete UCITS din Europa, fiind a cincea cea mai mica piata din Europa. Piata romaneasca nu si-a revenit la fel de repede in ultimii ani in comparatie cu pietele din Europa Karoly Borbely, Hidroelectrica: Companiile cu perspective mari de crestere ar trebui sa fie listate la bursa, pentru ca romanii au demonstrat ca au apetit pentru astfel de investitii; Analizam cand apar oportunitati noi de investitii in piata, dar ne focusam in principal pe consolidarea core businessului Karoly Borbely, Hidroelectrica: Companiile cu perspective mari de crestere ar trebui sa fie listate la bursa, pentru ca romanii au demonstrat ca au apetit pentru astfel de investitii; Analizam cand apar oportunitati noi de investitii in piata, dar ne focusam in principal pe consolidarea core businessului Pablo Escondrillas, Head of EMEA Power Investment Banking, Citi: Romania are un potential foarte mare, dar avem nevoie de investitii mai mari si de mai multa convingere. In ultimii ani a existat o deschidere mai mare catre tranzactii si catre pietele de capital. Daca vom continua asa, vor veni tot mai multi investitori Pablo Escondrillas, Head of EMEA Power Investment Banking, Citi: Romania are un potential foarte mare, dar avem nevoie de investitii mai mari si de mai multa convingere. In ultimii ani a existat o deschidere mai mare catre tranzactii si catre pietele de capital. Daca vom continua asa, vor veni tot mai multi investitori Alexandra Sica, TeraPlast: Ne uitam si in Romania, dar si la nivel regional in activitatea noastra de dezvoltare. In prezent ne uitam la o potentiala tinta din Romania si la mai multe din strainatate Alexandra Sica, TeraPlast: Ne uitam si in Romania, dar si la nivel regional in activitatea noastra de dezvoltare. In prezent ne uitam la o potentiala tinta din Romania si la mai multe din strainatate Ce se intampla pe Wall Street? JPMorgan, cea mai puternica banca din SUA, a desemnat un bancher sa aiba grija de juniori, dupa ce ingrijorarile privind conditiile de munca pentru tinerii de pe Wall Street au atins noi recorduri Ce se intampla pe Wall Street? JPMorgan, cea mai puternica banca din SUA, a desemnat un bancher sa aiba grija de juniori, dupa ce ingrijorarile privind conditiile de munca pentru tinerii de pe Wall Street au atins noi recorduri SONDAJ Surprize mari pentru turul al II-lea: Cine castiga alegerile prezidentiale, in functie de candidatii din finala (INSCOP) SONDAJ Surprize mari pentru turul al II-lea: Cine castiga alegerile prezidentiale, in functie de candidatii din finala (INSCOP) Mihai Tudose despre -#039;gaselnita-#039; care l-ar putea face pe Iohannis senator: -#039;Ciuca ii intoarce acum favoarea-#039; Mihai Tudose despre -#039;gaselnita-#039; care l-ar putea face pe Iohannis senator: -#039;Ciuca ii intoarce acum favoarea-#039; Bursa de la Bucuresti mentine evolutia pozitiva. Indicii in majoritate pe plus, joi David Popovici stie ce va face dupa retragerea din sport. Ce plan are campionul: Mi-ar placea sa ajut, sunt multi oameni afectati David Popovici stie ce va face dupa retragerea din sport. Ce plan are campionul: Mi-ar placea sa ajut, sunt multi oameni afectati Vatman drogat, implicat intr-un accident mortal (Video) Vatman drogat, implicat intr-un accident mortal (Video)

Cele mai citite stiri

Ultimele cautari

RENAR si Alianta Pacientilor Cronici au semnat un protocol pentru siguranta bolnavilor

publicat 2024-09-18 12:30:03 (Antena3)

RENAR si Alianta Pacientilor Cronici au semnat un protocol pentru siguranta bolnavilor Analizele medicale de laborator joaca cel mai important rol in stabilirea diagnosticului corect. De Ziua Mondiala a Sigurantei Pacientilor, singurul organism de acreditare recunoscut la nivel european - RENAR si...

citeste mai mult...
Alte stiri de la Antena3:
Surse: Barbatul mort in accidentul de tramvai era angajat SPP si sotul femeii stropite cu benzina la Parlament